Teste de penetrare

Testarea de penetrare a produselor direcționate și structurate

Experții cu experiență în teste de penetrare de la DEKRA ajută clienții să își consolideze securitatea cibernetică, identificând și dezvăluind vulnerabilitățile sau punctele slabe ale dispozitivelor sau ale rețelei.

Pe baza experienței noastre în domeniul dispozitivelor conectate și inteligente IoT, experții noștri au dezvoltat o metodologie proprie pentru testele de penetrare a produselor, bazată pe o evaluare personalizată în care acoperim peste 200 de cazuri de evaluare pentru a ne asigura că dispozitivele conectate îndeplinesc cerințele minime de securitate cerute de piață.

Despre testarea de penetrare

După o încălcare a securității, multe companii pierd adesea resurse valoroase, active, informații despre clienți, proprietate intelectuală sau chiar mai rău. Întreprinderile de toate dimensiunile utilizează rețele și dispozitive IoT conectate care oferă multiple avantaje, inclusiv conectivitate sporită și procese automatizate. Dar, în același timp, acestea cresc expunerea unei companii la posibile atacuri externe. Prin urmare, este necesar să se evalueze securitatea prin înțelegerea ecosistemului care înconjoară dispozitivele IoT.
Testarea penetrării IoT este complexă. Rețeaua IoT este, de fapt, o versiune cibernetică a organizației însăși. Iar testarea penetrării necesită o bună înțelegere a întregului ecosistem și măsuri de securitate cibernetică foarte specializate pentru a proteja organizația împotriva riscurilor cibernetice.
Experții în teste de penetrare de la DEKRA îi ajută pe clienții noștri să își consolideze securitatea cibernetică prin teste de penetrare a rețelelor orientate și pas cu pas. Testarea de penetrare este o modalitate eficientă de a descoperi punctele slabe pe care malware-ul, hackerii și alte elemente distructive caută să le exploateze.
Experții în teste de penetrare de la DEKRA aplică cele mai recente metodologii și instrumente de testare a penetrării pentru a descoperi unde este cel mai slab produsul unui client, oferind servicii personalizate de testare a penetrării produselor în funcție de obiectivele clientului și de cerințele sistemului.
Testele noastre de penetrare a produselor urmează șase pași de bază:
  1. Colectarea de informații
  2. Modelarea amenințărilor
  3. Analizarea vulnerabilităților
  4. Exploatarea
  5. Post-exploatare
  6. Raportarea