Angajați și societate

Suntem conștienți de responsabilitatea noastră socială față de angajați și față de societate. Respectăm și valorizăm diversitatea din punct de vedere cultural, social, politic și național în cadrul forței noastre de muncă și în țările și societățile în care ne desfășurăm activitatea în calitate de companie. În cadrul companiei și în lanțul de aprovizionare, ne angajăm să respectăm drepturile muncii aplicabile la nivel internațional, cum ar fi orientările și standardele Organizației Internaționale a Muncii (OIM).
Prin standardele sociale DEKRA, care au fost adoptate în 2019, ne angajăm să respectăm principiile bazate pe standardele OIM în următoarele domenii: Discriminarea și dezavantajele, egalitatea de șanse, sănătatea și siguranța la locul de muncă, orele de lucru și remunerarea, libertatea de asociere și codeterminare, libertatea de exprimare și viața privată, precum și excluderea muncii copiilor, a muncii forțate, a sclaviei și a traficului de persoane.
- Sănătate și siguranță
- Dialogul angajaților
- Diversitate și egalitate de șanse
- Educație și formare profesională
- Diligența necesară privind drepturile omului

Siguranța și sănătatea angajaților noștri reprezintă cea mai mare prioritate a noastră. Echipa globală de management al securității ocupaționale și al protecției sănătății la locul de muncă lucrează la nivelul întregului grup pentru a îmbunătăți în continuare siguranța ocupațională la DEKRA. Scopul nostru este de a preveni și de a reduce în continuare accidentele de muncă și de a elimina potențialele pericole.
Cerem să se asigure și să se garanteze asigurarea unor condiții de muncă sigure și sănătoase și să se respecte cel puțin standardele naționale respective în ceea ce privește sănătatea și siguranța la locul de muncă. Evoluțiile interne în domeniul securității și sănătății și cifrele cheie corespunzătoare sunt monitorizate și evaluate și, pe baza acestora, sunt derivate și puse în aplicare posibile măsuri de îmbunătățire.

Munca în echipă, încrederea reciprocă, loialitatea și integritatea reprezintă baza cooperării noastre și fac parte din valorile noastre. Ne propunem să oferim locuri de muncă atractive, inovatoare și sigure. Dialogul cu angajații noștri este foarte important pentru noi. Suntem într-un schimb constant și plin de încredere cu angajații și reprezentanții angajaților noștri. Comunicarea la toate nivelurile și identificarea potențialului de îmbunătățire au fost realizate, printre altele, prin introducerea unui sondaj global al angajaților.
Începând din 2017, toți angajații au fost chestionați o dată la doi ani cu privire la opiniile și percepțiile lor cu privire la experiența lor de lucru la DEKRA. Rezultatele sunt analizate în cadrul unor dialoguri de echipă concepute între manageri și angajați, sunt definite măsurile necesare și apoi implementate. Angajații noștri sunt chestionați cu privire la condițiile de lucru și la evoluțiile generale din cadrul companiei. Prin participarea lor activă, angajații pot contribui, de asemenea, la problemele de sustenabilitate.

În calitate de angajator modern, subiecte precum echilibrul între viața profesională și cea privată, diversitatea și dezvoltarea angajaților sunt din ce în ce mai importante pentru noi. Diversitatea și egalitatea de șanse sunt valori importante pentru noi. Perspectivele și mediile diverse ale angajaților noștri, de exemplu în ceea ce privește internaționalitatea, interculturalitatea, genul, grupele de vârstă sau cursurile de formare, ne ajută, de asemenea, să rămânem inovatori și să ne dezvoltăm continuu expertiza.
Într-un mediu de piață din ce în ce mai globalizat, interconectat și disruptiv, aceste perspective diverse ne ajută, de asemenea, să găsim soluții inovatoare pentru clienții noștri în numele securității și să continuăm să oferim servicii de specialitate pentru provocările de astăzi și de mâine. În acest context, ne angajăm, de asemenea, în favoarea diversității și a egalității de șanse. Nu permitem nicio formă de discriminare sau dezavantaj pe criterii de sex, vârstă, strămoși, culoarea pielii, țara de origine, mediul social, naționalitate, convingeri religioase sau politice, orientare sexuală sau handicap.

De asemenea, acordăm o mare importanță formării și perfecționării profesionale a angajaților noștri. Expertiza angajaților noștri este decisivă pentru calitatea și fiabilitatea serviciilor noastre. Formarea continuă a personalului este foarte importantă pentru noi ca și companie și pentru angajații noștri ca experți. Ne propunem să creștem media anuală a zilelor de formare profesională per angajat la >5 zile până în 2025.
Procesul de transformare digitală în domeniul formării și perfecționării profesionale la DEKRA este în plină desfășurare. Numeroase instrumente inovatoare, cum ar fi sistemul global de gestionare a învățării DEKRA (LMS), fac posibilă furnizarea de conținut digital de învățare la un punct central, într-un mod flexibil și orientat către grupurile țintă. De asemenea, învățarea pe tot parcursul vieții înseamnă din ce în ce mai mult abilitarea angajaților noștri în contextul digitalizării. Academia DEKRA DIGITAL a fost creată special în acest scop: o zonă de învățare, de schimb și de discuții pe teme care ne afectează acum și în viitor.

Chiar și în calitate de furnizor de servicii cu un lanț de aprovizionare relativ mai puțin complex, ne luăm în serios obligația de diligență în ceea ce privește drepturile omului. În cadrul companiei și în lanțul de aprovizionare, ne angajăm să respectăm drepturile omului aplicabile la nivel internațional și Declarația Universală a Drepturilor Omului a Adunării Generale a Națiunilor Unite și Convenția Europeană a Drepturilor Omului (CEDO).
Standardele sociale DEKRA reprezintă declarația noastră de principiu privind respectarea muncii și a drepturilor omului și descriu procesele corespunzătoare pentru o implementare eficientă. Acestea preiau cerințele Principiilor directoare ale ONU pentru întreprinderi și drepturile omului și ale Planului național de acțiune german (PNA) pentru întreprinderi și drepturile omului.
În cadrul funcției noastre de achiziție globală, am stabilit și dezvoltăm în permanență standarde și procese pentru gestionarea achizițiilor și a lanțului de aprovizionare în ceea ce privește drepturile omului și sustenabilitatea în general.