Vanzari B2B - Performanta in timpuri de provocare

Durata:

3 zile on-site, 4 zile online (ziua online are +/- 3 ore)

Util pentru:

Forta de Vanzare activa la nivel executie si Middle Management, in vanzari industriale sau de mare valoare

Intrebari ce vor gasi raspunsul in seminar:

  • Cum identifici si selectezi clientii? Dar in perioade dificile?
  • Ce ar trebui să spui ca sa obtii o intalnire, mai ales cand cererea e redusa? Dar într-o întâlnire?
  • Cum poti afla exact ce au nevoie clientii tai? Cum poti determina ce nevoi nu constientizeaza?
  • Cum poti sa iti dai seama in ce masura clientii sunt interesați de solutia ta?
  • Cum îți prezinti produsul, serviciul sau ideea?
  • Cum si cand „închizi” vanzarea?
  • Ce se întâmplă cand clientii spun „NU!”?

AGENDA:

ZIUA 1 si 2:
Ce sunt vanzarile?
Concept/Definitie/Esenta
Ce specific au cele de valoare mare?
Care e specificul pietei noastre dpv clienti si nevoi?

Cei 7 pasi ai activitatii de vanzare:

  • Prospectare/Stabilire intalniri
  • Intalnire Fata in Fata/Online – Raport Interpersonal
  • Situatie – colectare de date/fapte legate de situatia noastra reala
  • Problema-oportunitate de vanzari
  • Implicatii pentru client
  • Prezentare: Nevoi/Carcteristici/Avantaje/Beneficii
  • Inchiderea vanzarii/Obtinerea rezultatului dorit-semnare
ZIUA 3 si 4*:
Cum gandesc clientii?
  • Rolul emotiilor in perceptia asupra situatiilor de cumparare.
  • Asteptarile emotionale ale clientilor, in timpuri obisnuite si timpuri de provocare
  • Construirea relatiei – raport
  • Niveluri de construire a relatiei: corporal, verbal, para-verbal, conceptual
  • NLP si Neurostiinta in Vanzari
Activitatea se desfasoara mai mult ca atelier decat ca si curs; fiecare modul contine aplicatii practice, role-play si studii de caz.
Fiecare concept se leaga de experienta reala a participantilor, in activitatea zilnica.
Se integreaza informatia prin debrief prin coaching de grup, filme si imagini de impact, activitati experentiale
Participantii primesc unelte pratice utile pentru planificarea si desfasurarea cu succes a activitatilor de Vanzari.