Despre DEKRA Audit
Asigurarea succesului în lumea modernă
Viziunea noastră
DEKRA Audit se străduiește să sprijine entitățile contemporane care concurează în medii de afaceri globale în ritm rapid. Ne angajăm să vă oferim un sistem de management și o certificare recunoscută a personalului, precum și servicii complete de audit pentru a vă asigura nivelurile de siguranță, durabilitate și calitate de care aveți nevoie pentru a reuși pe piețele competitive din întreaga lume. Suntem mândri să ne menținem la cele mai înalte standarde de reglementare și profesionale pe care clienții noștri le așteaptă.
Cu peste 200 de acreditări, DEKRA Audit este partenerul dumneavoastră de încredere, calificat să efectueze certificări și audituri în conformitate cu reglementările internaționale și naționale, precum și cu standardele interne. DEKRA Audit este format din 560 de experți interni, 1.200 de auditori externi cu experiență în domeniu și peste 500 de parteneri locali în peste 50 de țări. Suntem pregătiți să vă servim în orice moment.
Scopul nostru
DEKRA Audits își propune să ofere certificări ale sistemului de management și ale personalului, precum și să efectueze audituri și evaluări personalizate la fața locului și la distanță pentru a acorda clienților noștri garanția necesară pentru a opera eficient și cu încredere în condiții comerciale moderne de mare viteză.
Serviciile noastre de certificare a sistemelor de management îi ajută pe clienți să își îmbunătățească procesele organizaționale corporative pentru a facilita o performanță ridicată, a crește eficiența, a reduce riscurile și a economisi bani. Continuăm să ne extindem portofoliul de certificare pentru a include servicii în evoluție, concepute pentru a răspunde provocărilor generate de transformarea climatului de afaceri digitalizat.
Pe lângă eficientizarea proceselor și stimularea performanțelor sistemului, auditul și evaluarea noastră personalizată îi sprijină pe clienții noștri în eforturile lor de a evalua în mod fiabil partenerii din întregul lanț de aprovizionare. Auditurile noastre la fața locului și de la distanță oferă informațiile de care factorii de decizie au nevoie pentru a dezvolta strategii eficiente în vederea atingerii potențialului maxim.
Deoarece companiile de succes se bazează pe un personal capabil și competent, oferim certificări independente și acreditate recunoscute ale calificărilor profesionale. Cerințele noastre de certificare evaluează abilitățile și verifică competențele pentru a aduce beneficii unui singur angajat sau pentru a consolida un întreg departament, asigurând un avantaj competitiv profesioniștilor individuali și conglomeratelor corporative.
Oferim servicii complete dintr-o singură sursă pentru a sprijini clienții noștri diverși din întreaga lume cu expertiza de care au nevoie pentru a prospera în vremuri în continuă schimbare și pentru a prospera atât pe piețele de afaceri consacrate, cât și pe cele în curs de dezvoltare.
Promisiunea noastră
Succesul dumneavoastră este important pentru noi. În calitate de furnizor de servicii independent și acreditat, DEKRA Audit se angajează să vă ajute să dezvoltați și să îmbunătățiți în mod sistematic eficiența proceselor dvs. organizaționale, să asigurați eficiența întregului dvs. lanț de aprovizionare și să verificați calitatea profesională a forței de muncă. Vă dăm cuvântul nostru pe baza reputației noastre dovedite de a vă oferi servicii de ultimă generație și expertiză adaptată la nevoile dvs. unice și la situația dvs. individuală.
Angajamentul nostru față de imparțialitate, independență și integritate
DEKRA Audit a stabilit și menține o politică strictă de imparțialitate, bazată pe independență și integritate. De la conducerea de vârf până la personalul profesionist, cerem ca toți angajații și personalul extern să acționeze în mod etic și imparțial pentru a proteja interesele pe termen lung ale companiei noastre.
Recunoaștem importanța de a acționa cu imparțialitate, independență și integritate atunci când evaluăm produse, certificăm sisteme de management, efectuăm audituri cu liste de control și verificăm calificările profesionale. Solicităm întregului personal intern și extern să raporteze orice situație cunoscută sau potențială care ar putea cauza un conflict de interese.
Suntem vigilenți în ceea ce privește expunerea amenințărilor de interes propriu, autoevaluare, familiaritate și intimidare pentru a proteja stabilitatea angajamentului nostru de imparțialitate. Mandatul nostru garantează că cele mai înalte standarde de integritate sunt aplicate tuturor activităților noastre la nivel mondial, în conformitate cu etica și orientările internaționale privind cele mai bune practici.