Consultanță de remarketing pentru flote

Consultanță în materie de politică comercială, vânzări și remarketing de vehicule uzate

Performanța vânzărilor de vehicule uzate are un impact puternic asupra profitabilității producătorilor de vehicule, a companiilor de închiriere pe termen scurt, a celor care închiriază pe termen lung și a altor actori din domeniul mobilității.

Acesta este motivul pentru care managerii de flote se bazează pe experiența semnificativă a DEKRA și a experților săi în domeniul recomercializării vehiculelor uzate și, în consecință, pe capacitatea acestora de a-și asista clienții în definirea politicii lor comerciale.

Despre serviciile de consultanță în remarketing pentru flote

Experții DEKRA consiliază clienții cu privire la politicile comerciale, promoțiile și ajustările din cadrul remarketingului lor de vehicule uzate, pentru a optimiza rotația stocurilor și valoarea reziduală.
Beneficiile pe care clienții noștri le au de pe urma serviciilor noastre de consultanță pentru flote la sfârșit de termen și de remarketing includ:
  • Politică comercială anuală
  • Plan lunar de acțiuni de marketing
  • Programe de fidelizare
  • Analiză de date

Politică comercială

Consultanții DEKRA îi ajută pe clienții noștri să își definească strategia privind vehiculele de ocazie. Pentru a fi eficienți și a atinge obiectivele în domeniul recomercializării, o evaluare aprofundată a rezultatelor și o analiză de mare anvergură a activității vehiculelor uzate sunt obligatorii în fiecare an pentru a defini sau ajusta strategia. Serviciul nostru de consultanță propune o abordare anuală bazată pe două axe:
  • Furnizarea unei analize de ansamblu a activității
  • Realizarea stocurilor și a vânzărilor în raport cu previziunile
  • Activitatea de vânzări în rețea și în afara rețelei
  • Performanța de revânzare pe produs
Pornind de la această analiză, experții noștri oferă recomandări clienților pentru ca toate deciziile, acțiunile și orientările să tindă spre rezultate mai bune în următoarele domenii:
  • Previziuni privind volumul, mixul de produse, programarea în/din flotă/din flotă
  • Politica globală și planul anual estimativ al canalelor de distribuție
  • Propunere de relații și schimbări de organizare: construcție de prețuri, program de fidelizare, comunicare comercială, proces de achiziție, finanțare, administrare vânzări
  • Principalele orientări pentru următorul an care urmează
Beneficiile pe care clienții noștri le au de pe urma serviciilor noastre de polițe comerciale includ:
  • Partener cu o experiență solidă
  • Know-how structurat și orientat spre rezultate
  • O viziune exhaustivă și obiectivă asupra activității dumneavoastră de recomercializare

Campanii de vânzări

Consultanții DEKRA îi ajută pe clienții noștri să își atingă obiectivele de vânzări B2B de vehicule uzate și obiectivele bugetare cu ajutorul experților noștri în remarketing. Campaniile de vânzări există pentru producătorii de vehicule și companiile de leasing care doresc să fie însoțiți de experți în remarketing pentru a-și defini tacticile lunare de remarketing pentru vehicule uzate.
Consultanții noștri se asigură că clienții încep luna cu acțiuni de marketing și comerciale care se potrivesc perfect cu obiectivele lor și propunem întotdeauna o întâlnire lunară față în față pentru:
  • să analizeze activitatea lunară a KPI: stoc, îmbătrânire, vânzări, stoc versus vânzări, suport de vânzări, valori reziduale, pentru a identifica performanțele slabe și problemele legate de stocuri
  • Recomandați un plan de acțiune comercială pentru a accelera rotația stocurilor pentru a atinge obiectivul lunar
  • Atunci când planul de acțiune comercială este validat, putem prelua toate comunicările comerciale și acțiunile de vânzare

Dezvoltarea canalului de vânzări

Odată cu creșterea activității de răscumpărare, capacitatea de cumpărare a rețelei de mărci poate fi saturată. De aceea, producătorii de automobile trebuie să își organizeze și să își stăpânească afacerile în canale de cumpărători complementare.
DEKRA oferă servicii de consultanță specializată care le permit clienților noștri să își definească strategia de recomercializare a vehiculelor uzate și am dezvoltat o expertiză deosebită în dezvoltarea canalelor de vânzări dedicate vânzării a peste 550.000 de vehicule uzate în Europa în fiecare an.
Consultanții noștri se asigură că clienții noștri acoperă următoarele aspecte:
  • Analiza datelor de vânzări pentru a identifica canalele de vânzare prioritare care propun cel mai bun echilibru între volumul de vânzări de vehicule uzate, viteza de vânzare și valoarea reziduală în ceea ce privește tipologiile de vehicule uzate.
  • Identificarea canalelor de vânzare secundare care pot absorbi volume suplimentare de vehicule uzate: vânzări transfrontaliere, vânzări de afinitate, companii de licitații, comercianți locali sau internaționali și altele
  • Definirea politicii comerciale și a proceselor de vânzare pentru vehiculele uzate către canalele de vânzare secundare, respectând în același timp acordurile de parteneriat încheiate cu canalele de vânzare primare
  • Administrarea sistemului nostru informatic numit Starfleet și a proceselor de adaptare cu reactivitate a ofertelor de vehicule uzate la canalele de vânzare cele mai potrivite în conformitate cu criteriile anterioare.