Browserul dvs. nu este actualizat

Internet Explorer nu mai este compatibil. Vă rugăm să schimbați browserul pentru o experiență mai bună pe site.

Certificarea ISO 20000-1

Certificarea ISO 20000-1 pentru managementul serviciilor IT.

Tehnologia informației și procesele de gestionare a serviciilor asociate joacă un rol indispensabil pentru majoritatea companiilor.

Managementul serviciilor IT (ITSM) asigură cele mai bune servicii IT posibile, satisfăcând în același timp nevoile clienților dumneavoastră. Certificarea ISO 20000-1 documentează calitatea ITSM-ului dumneavoastră.

Beneficiile pe care le obțineți în urma certificării ISO 20000-1

  • Îmbunătățirea gestionării serviciilor IT

  • Servicii IT fiabile, cu timpi de nefuncționare reduși și risc minim de erori

  • Beneficii pe termen lung din cauza costurilor mai mici și a economiilor de timp

  • Creșterea încrederii clienților în compania dvs. pentru a vă face mai competitiv

Certificarea ISO 20000-1

Despre certificarea ISO 20000-1

Vă oferim servicii pentru certificarea ITSM-ului dumneavoastră în conformitate cu standardul ISO 20000-1, recunoscut la nivel internațional, care măsoară calitatea IT. Pe lângă identificarea obiectivelor ITSM, sunt determinate și segmente cheie, cum ar fi satisfacția clienților și disponibilitatea serviciilor IT, precum și măsurile sau capacitățile de securitate IT. ISO 20000-1 impune monitorizarea consecventă a segmentelor cheie și îmbunătățirea continuă a proceselor ITSM asociate.

Atunci când se implementează managementul serviciilor IT, trebuie luate în considerare următoarele cinci procese ITIL:

  • Strategia serviciilor
    Se definește o strategie de furnizare a serviciilor IT în funcție de cerințele clienților.
  • Proiectarea serviciilor
    Favorizează dezvoltarea de noi servicii IT și optimizarea celor existente.
  • Transferul serviciilor
    Serviciile IT sunt pregătite, configurate și implementate corespunzător.
  • Operarea serviciilor
    Acest proces asigură furnizarea eficientă a serviciilor IT și găsește soluții la problemele care pot apărea.
  • Îmbunătățirea continuă a serviciilor
    Printr-o monitorizare constantă, pot fi derivate și implementate măsuri de optimizare pentru a îmbunătăți eficiența și disponibilitatea serviciilor IT.

TUrmătorii pași vă vor conduce către certificarea ISO 20000-1:

  1. Definirea unei politici ITSM și a unui catalog de servicii IT
    În pregătirea pentru certificare: definirea obiectivelor ITSM, selectarea serviciilor IT și implementarea de acțiuni corective
  2. Auditul intern și revizuirea managementului
    Coordonarea resurselor necesare și colectarea de sugestii de îmbunătățire a ITSM și a serviciilor IT
  3. Discuție introductivă
    Examinarea capacității generale de audit operațional
  4. Audit de nivel 1
    Examinare aproximativă a auditabilității, revizuirea documentelor, planificarea auditului principal
  5. Audit de nivel 2
    Inspecția detaliată a structurii, proceselor și documentației ITSM, măsurarea și evaluarea performanței proceselor
  6. Post-audit (dacă este necesar)
    Examinarea corecțiilor de deficiențe rezultate în urma auditului principal
  7. Audit de monitorizare și recertificare
    Reînnoirea certificării după 1-3 ani

ITIL Process in IT Service Management

Beneficiați de expertiza noastră

  • Experții noștri vă oferă serviciile complete necesare pentru certificarea ISO 20000-1 dintr-o singură sursă, cu sprijin rapid și foarte profesionist din partea echipei noastre de auditori competenți și experimentați.
  • Suntem acolo pentru a vă ajuta pe dvs. și pe clienții dvs. într-o lume cu cerințe tot mai mari și o transparență tot mai mare.
  • Vă oferim oportunitatea de a fi certificat suplimentar în conformitate cu alte standarde pentru sisteme de management, cum ar fi ISO 27001, ISO 9001 sau ISO 45001.
  • De asemenea, puteți beneficia de avantajele unei certificări combinate.