Certificarea ISO 9001
Asigurați o calitate constantă a proceselor și serviciilor cu ajutorul certificării ISO 9001
Managementul fiabil al calității bazat pe ISO 9001 asigură procese și servicii de înaltă calitate - indiferent de mărimea, industria și orientarea organizației dumneavoastră.
ISO 9001 este considerat un talent universal și, în același timp, mama tuturor standardelor de calitate.
Beneficiile pe care le obțineți în urma certificării ISO 9001
Dovada documentată a calității care vă oferă un avantaj competitiv valoros
Creșterea semnificativă a productivității și minimizarea riscurilor
Îmbunătățirea motivației angajaților
Economii de costuri și creșterea satisfacției clienților

Despre certificarea ISO 9001
Actuala ISO 9001 are o structură supraordonată numită "High Level Structure" (HLS) și, prin urmare, este și mai compatibilă cu alte standarde ISO pentru sisteme de management (cum ar fi ISO 50001, ISO 45001, ISO 14001). În plus, ISO 9001 se caracterizează prin procese operaționale mai economice, orientate spre piață, durabile și ușor de utilizat.
Una dintre caracteristicile centrale ale noului ISO 9001 este abordarea sa bazată pe riscuri, care identifică oportunitățile și riscurile, derivă măsuri adecvate și evaluează eficacitatea acestora. Acest lucru asigură faptul că sistemul de management al calității și procesele care îl însoțesc în organizația dumneavoastră ating rezultatele dorite.
Câțiva pași către certificarea ISO 9001:
- Informare și audit preliminar (opțional)
Întâlnire de informare (telefonic sau personal), discuții la fața locului despre proiect și pregătirea pentru certificare, inclusiv revizuirea documentelor - Certificarea la fața locului
Analiză de pregătire cu evaluarea și revizuirea descrierii sistemului de management, revizuirea proceselor documentate și, opțional, post-audit (revizuirea acțiunilor corective) - Raport de audit și evaluare
Documentația auditului și evaluarea sistemului de management - Certificat și sigiliu
După finalizarea cu succes, veți primi certificatul și sigiliul de testare DEKRA (cu o durată maximă de trei ani) - Primul audit de supraveghere
La fiecare douăsprezece luni se efectuează un audit de supraveghere a implementării practice - Al doilea audit de supraveghere
Auditul repetat al implementării practice a sistemului de management - Recertificare
După trei ani de la certificarea inițială, etapele 2-6 se repetă pentru auditul de recertificare.

Beneficiați de expertiza noastră
- Auditorii noștri au mulți ani de experiență trans-sectorială în certificarea sistemelor de management
- Distingeți-vă de concurenți și consolidați-vă strategiile de piață cu o certificare de succes reprezentată de sigiliul nostru recunoscut DEKRA
- Portofoliul nostru conține la nivel mondial peste 200 de acreditări pe care suntem autorizați să le realizăm, iar serviciile noastre pot fi combinate pentru a oferi beneficii maxime